Cum se face returnarea produselor?
Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor este suficient sa ne informati de intentia dumneavoastra printr-o cerere de retur formulata la adresa de e-mail contact@fitochef.ro
Conditii de retur:
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta urmatoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, continut incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, FITOCHEF isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, acceptarea sau refuzul returului.
Produsele returnate trebuie sa fie functionale, in parametrii normali si sa fie insotite de certificatul de garantie in original, documentul fiscal de achizitie, in original.
Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, matuire, deteriorari mecanice si trebuie sa aiba ambalajul original;
Produsele care se doresc a fi returnate nu trebuie sa fi suferit nici un fel de interventie in service.
Produsele care nu se afla in ambalajul original, sau fara accesoriile originale nu sunt acceptate la retur.
Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse sau ambalaje atrag refuzul de returnare al produselor.
In plus nu se vor accepta la returnare produsele care reprezinta o comanda speciala a clientului, definita ca fiind produsul comandat de catre client si livrat pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans.
Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate.
FITOCHEF isi rezerva dreptul de a aduce modificari sau completari prezentului Regulament fara a avea obligatia de a notifica sau informa in prealabil tertele persoane. Modificarile sau completarile isi vor produce efectul de la data publicarii si afisarii lor.
Produse care se pot returna doar sigilate
Produsele desigilate se pot returna in urmatoarele conditii :
Produse nereturnabile:
Dupa verificarea documentelor de achizitie, produsul va fi preluat in vederea evaluarii indeplinirii conditiilor de retur.
Rezolutia la cererea de retur va fi trimisa clientului, printr-un mijloc de comunicare agreat (telefonic, email, fax, etc), in maxim 14 zile calendaristice
Optiunea privind modalitatea de returnare a produselor catre FITOCHEF, apartine in totalitate clientului, care va suporta pretul transportului de retur . FITOCHEF nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele, cu plata transportului la destinatar(SC FITOCHEF MEDIAM SRL) aceasta din urma isi rezerva dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor.
In cazul cererilor de retur online, clientul este obligat sa trimita produsul prin curier in termenul – de 5 zile lucratoare, de la formularea cererii pe e-mail. In cazul depasirii termenului, cererea se considera anulata.
Termenul de returnare al banilor, pentru cererile aprobate, este de maxim 15 de zile lucratoare de la data aprobarii returului;
Returnarea contravalorii produselor:
Returnarea contravalorii produselor acceptate de FITOCHEF ca retur, se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data aprobarii returului fara a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursarii sumelor.
FITOCHEF va returna banii achitati de cumparator printr-una dintre urmatoarele modalitati:
Litigii:
Orice disputa cu privire la interpretarea, executarea si efectele prezentului Regulament vor fi solutionate pe cale amiabila.
In cazul in care Partile nu ajung la o intelegere, litigiile vor fi supuse spre solutionare instantelor de judecata competente.